Warning: Creating default object from empty value in /plugins/system/nonumberelements/helpers/parameters.php on line 129
 Heineken Trophy Tour - Piłka nożna - Sport
Heineken Trophy Tour
sobota, 21 kwietnia 2012 09:04

Heineken już po raz szósty organizuje tournee z Pucharem Ligi Mistrzów. Tym razem trofeum będą mogli obejrzeć kibice z Meksyku, Kenii i Chin.

 



Kibice z Ameryki Łacińskiej, Afryki oraz Azji w podziękowaniu za zaangażowanie, pasję i oddanie mieli - dzięki marce Heineken - już po raz szósty niepowtarzalną szansę zbliżenia się do sławnego trofeum. Puchar Ligi Mistrzów w 2012 roku  podróżuje po świecie w towarzystwie ambasadorów UEFA, piłkarzy reprezentujących Meksyk, Kenię i Chiny.

Mexico City i Gudalajara

Prawdziwi kibice oczekiwali w długiej kolejce, żeby znaleźć się na wyciągnięcie ręki od legendarnego trofeum. Jednak nie był to w najmniejszym nawet stopniu czas stracony, ponieważ Heineken i UEFA przygotowali na 4,5-metrowych ścianach wyjątkową wystawę, która zawierała bezcenne pamiątki i stroje gwiazd z dotychczasowych rozgrywek.  To zaszczyt i przywilej być jednym z ambasadorów UEFA i oczywiście Heinekena. Z pewnością Trophy Tour jest wielką inicjatywą. Dzięki mojemu doświadczeniu jako piłkarz wiem, że dużo ludzi ogląda piłkę nożną w telewizji i przywiezienie im pucharu jest dla nich wielką atrakcją. Przynosimy z Europy trofeum ludziom, którzy na to zasługują. – powiedział podczas wizyty w Ameryce Łacińskiej, Karembeu, były reprezentant Francji.

Emocje wciąż żywe

Widowisko na naszym boisku było niesamowite! Muzeum historii Ligi Mistrzów to świetny pomysł. Jestem podekscytowany, chciałbym to przeżyć jeszcze raz. – komentowali kibice Meksyku na profilu marki Heineken na Facebooku, gdzie można podzielić się wrażeniami z Trophy Tour i zobaczyć więcej zdjęć z całej trasy.

Nairobi i Mombasa

Puchar Ligi Mistrzów UEFA przyleciał w eskorcie ochroniarzy do Afryki wschodniej o świcie, gdzie przy pierwszych promieniach słońca został zaprezentowany mediom.  Wyjątkowe trofeum przyjeżdżały zobaczyć całe rodziny potwierdzając, że uwielbienie do piłki nożnej nie jest zależne od wieku czy płci i łączy pokolenia.

Szanghaj i Chiny

Heineken 17 kwietnia zakończy Trophy Tour wizytą w Hong Kongu. Po odwiedzinach w Kuala Lumpur i Penangu w Malezji azjatycka trasa już została okrzyknięta sukcesem. Kibice poza możliwością przebywania na wyciągnięcie ręki od legendarnego trofeum byli zachwyceni przygotowanymi wystawami. Eksponatem, który zwrócił największa uwagę był podpisany przez reprezentanta Korei Południowej, Park Ji-Sunga strój Manchesteru United.  Tutaj wielu ludzi ogląda mecze – powiedział w Seulu van Bronckhorst, były reprezentant Holandii  – Wszystkie spotkania są o trzeciej nad ranem, więc obejrzenie ich i pójście rano do pracy jest nie lada wyzwaniem.

Polska i Ukraina

Trophy Tour Ligi Mistrzów UEFA 2012 już 20 kwietnia przeniesie się prosto z Hong Kongu na Warszawski Plac Defilad, gdzie rozpocznie trasę po Polsce i Ukrainie. Każdy z polskich kibiców będzie miał okazję, żeby zbliżyć się do pucharu Champions League dzięki zaplanowanej przez Heinekena trasie w kraju. Kolejne miasta, które odwiedzi Trophy Tour:

20-22 kwietnia – Warszawa, Plac Defilad
24-26 kwietnia – Gdańsk, Targ Węglowy
28-30 kwietnia – Poznań, Plac Wolności
4-6 maja – Wrocław, Rynek
7 maja – Łódź, Manufaktura
9 maja – Kraków, Podzamcze
10 maja – Katowice, Plac przed Spodkiem

Liga Mistrzów UEFA jest najbardziej popularnym klubowym turniejem piłkarskim na świecie. Głównym celem marki Heineken jest dzielenie się z fanami unikalnym i niezapomnianym doświadczeniem, jakim niewątpliwie jest okazja do dotknięcia najbardziej prestiżowego piłkarskiego  trofeum. Jesteśmy dumni, ze mieszkańcy różnych regionów świata mieli okazję zobaczyć z bliska to prestiżowe trofeum. – powiedział Szymon Michalik, Senior Brand Manager marki Heineken.





WK/heineken.pl